INS Ecosystem - revolutie in levensmiddelenwinkel In Blockchain-technologie
Wat is INS ECOSYSTEM?
INS ECOSYSTEM is een gedecentraliseerd consumentenecosysteem dat gebruikmaakt van blockchain-technologie.
Het project INS ECOSYSTEM begon natuurlijk zijn eigen robot, waardoor iemands leven veel gemakkelijker en handiger werd. INS maakt een toonaangevend gedecentraliseerd consumentenmarktcentrum dat door een groot aantal doelgroepen wordt gebruikt om een uitstekende ecosysteemstatus te behouden voor consumenten die alledaagse producten tegen een lagere prijs willen kopen, en ook leveranciers helpen die hun producten direct willen verkopen voor consumenten en beter presteren dan tussenpersonen.
INS implementeert een gedecentraliseerd ecosysteem waarmee consumenten kunnen sparen
tot 30% op dagelijkse boodschappen die rechtstreeks bij de supermarktfabrikanten worden gekocht.
Directe interactie tussen consumenten en fabrikanten. Omzeiling van detailhandelaren en groothandelaren
betekent een persoonlijkere en transparantere winkelervaring tegen lagere prijzen.
Сonsumers kunnen beslissen welke merken ze willen hebben en welke goederen ze nodig hebben. We noemen het
"Consumptie 2.0" sinds klanten in de 21ste eeuw moe zijn van een eenrichtingsverkeerstype
communicatie, waarbij detailhandelaren goederen naar hen pushen die de winst van de detailhandel maximaliseren - niet
wat consumenten echt willen. We willen ook dat consumenten ongehinderde toegang hebben
onafhankelijke en lokale producenten, waaronder landbouwers, die niet passen in de toeleveringsketen van detailhandelaren of
inkoopvoorwaarden en kunnen hun goederen niet in de winkelrekken krijgen.
Fabrikanten in staat stellen hun producten rechtstreeks aan de consument te verkopen. Niet duurder en
inefficiënte handelspromoties gegrepen door detailhandelaren en groothandelaren. INS zal inschakelen
fabrikanten om op maat gemaakte marketingprogramma's te maken om hun klanten direct te belonen. Deze
programma's draaien op slimme contracten en worden aangestuurd door het INS-token als beloning. Het is vergelijkbaar met op mijlen gebaseerde beloningsprogramma's van veel luchtvaartmaatschappijen, maar geavanceerder, goedkoper om uit te voeren
en gepersonaliseerd dankzij slimme contracten erachter. Dit was nauwelijks mogelijk vóór de
blockchain en slim contracttijdperk
MARKTOVERZICHT
GLOBALE KRUIDENMARKT
❖ De supermarktmarkt is een van de grootste consumentenmarkten ter wereld: deze wordt verwacht
om tegen 2020 $ 8.5 triljoen te bereiken met een aandeel van maximaal 50% in de portefeuille van een klant
❖ Supermarkten hebben een dominant marktaandeel en een hoge concentratie verworven: tot
90% van de markt in veel landen wordt gecontroleerd door een handvol retailers
❖ De levensmiddelenindustrie bereikt een digitaal omslagpunt, met veel van haar groei
zal naar verwachting online komen
EEN ZEER GROTE MARKT MET UITGEBREIDE IMPACT
De wereldwijde supermarktindustrie zal naar verwachting met 6,1% per jaar groeien van 2016 tot 2020, een geschatte $ 8,5 biljoen bereiken in 2020. De supermarktmarkt is een defensieve markt die betekent dat het de neiging heeft stabiel te blijven in goede en slechte economische tijden, gegeven er altijd een zal zijn vraag naar voedsel.
Een van de grootste segmenten van de detailhandel en een aanzienlijk aandeel van de consument
portemonnee, de industrie heeft een diepe impact op met name de belanghebbenden in de levensmiddelensector fabrikanten en consumenten. Als een voorbeeld van de impact van de consument, de figu
Direct-to-consumenten platform
Rechtstreeks verbindt supermarktfabrikanten en consumenten
Overtreft de dominantie van retailers
Biedt een verscheidenheid aan slimme contracten om operaties te vergemakkelijken
Gebruikt het INS-token als middel voor beloningen van het klantenloyaliteitsprogramma
Voordelen voor consumenten
- Hoogwaardige boodschappen goedkoper dan in winkels
- Boodschappen online gekocht gemakkelijk en gemakkelijk
- Onbeperkte toegang tot leveranciers naar keuze
Voordelen voor fabrikanten
- Volledige controle over productprijzen en lijsten
- Marketing en promotie rechtstreeks aan consumenten
- Snelle en gedetailleerde feedback van klanten
Grocery Market gedomineerd door retailketens
- De onderhandelingsmacht van de detailhandel heeft een negatief effect op de fabrikanten
- Beperkte keuze en hoge prijzen drukken consumenten
- INS stelt effectieve maatregelen voor om een nieuwe eerlijke supermarktmarkt te bouwen
$ 8,5 TRILJOEN
Wereldwijde supermarktmarktgrootte in 2020
30-50%
Gemiddelde markup toegepast door retailers op leveranciersprijzen
60%
Gemiddeld marktaandeel van de 5 grootste winkelketens in bijna alle landen
ICO
Het is vermeldenswaard dat de lancering van de ICO op 4 december 2017 goed genoeg gaat.
Van de aangegeven som op Hard-cap ongeveer 60.000 ETH, al meer dan 30 taxus. ETH, wat 56,9% is, wat betekent dat het project zijn eigen publiek heeft, waarvoor het interessant, veelbelovend en volledig vertrouwen is, ook van investeerders.
Token distributie:
· 60% voor ICO-deelnemers
· 15% van het team
· 5% voor adviseurs, eerste adviseurs, bonussen
· 20% reservefonds
Totaal aantal tokens (max): 50.000.000 INS
Roadmap
INS ontwikkelt een Direct-To-Consumer datagedreven platform voor de consumentensector. Mogelijk gemaakt door blockchain en slimme contracten.

Voor meer informatie
scherbatsky1
Profile Link : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2156002
ETH : 0xFE6a1240319b6fA365Be60614453d6917d9fe999
Comments
Post a Comment